25 Mart 2008 Salı

Uykuya dalıp gidemeden

-Biliyorum ki o kız benim
Geceliğinde iyi geceler öpücüğünü
Yatağındaki lavanta kokusunu özleyen
-Masum!
Tatlı rüyalar içindeki
-(Ama) Annesinin sevgisi olmadan bir hiç
Ve tüm o güzel anlar için canını verebilecek olan...
Rüyalarında bir adam (?)
-Babam...
Şimdi burda olmayan
Masumiyetimi nerde kaybettiysem
Orda beni bırakmış olan
-Gene de beni izlediği masallarına inandığım...
Göğsümde bir ağrı
-Adı özlem
Görememek,dokunamamak
Bir avuç toprağa
''O'' diyememek
Yakın ama uzak
Burda ama değil
Ve hepsinin tek bir adı var
Acı çekmek.
(DT-Goodnight sleep & Yeni Türkü-Bana bir masal anlat baba)

1 yorum:

Porcelain Babé dedi ki...

Bu yazıyı yazdıktan 2 gün sonra onu rüyamda gördüm...''Meleğim'' dedi bana biliyorum görüşemiyoruz ben de çok özledim seni...ve bırakmamıştı beni,yanılmıştım.Tanrım bir kez daha senin varlığına inanmama sebep oldun.Teşekkür ederim...