24 Şubat 2008 Pazar

Flashback

Yazmalı ki unutmamalı.Bi sonraki sefer derken...bi sonraki de mi var hakkaten? O zaman yazmamalı mı? Ama ya unutursak...Zaman çabuk geçiyor ya biliyorsun hani...Polatlı! Gecikme mi? Orası orası mı ki? Ama olsun geliceksin nasılsa.Maden suyu şişesini kafamda kırmaya çalışan bi çocuk.Ama anasına küfrettim! Walla ettim.Olsun haketti.Tuvaletin altından da fotoğraf çekmece.Sebep? İkimizin arasında şş...Saat kaç? O kadar da olmuş olamaz ki...Angels derken? Bana mı söyledin ki? Sormadım,soramıyorum...Kahvaltı...1 ay oldu etmeyeli.Ben de hep yalnız yerim...Yazık o zaman,afiyet olsun.Ooo o ayarları nasıl yaptın? Arada hep gel o zaman sen...Geç kaldım! Heho! Şimdi gittim ama gelicem.Gittim ama sen de mi gelsen ki? O zaman bekle ben gelirim.Ben geldim! Hadi gidelim! Gitsek mi ki? Evet evet gidelim.Ama herşey bambaşka olmuş sen gelince.Madem ki bara geldim neden dans etmiyeyim.Oynaşmak var mı oynayabilir müyük burda? Mondo mondo föndü tiramisu da çalıyo hem bak...Ama tiramisu japonca değil walla...Aha süpriz! Niye öle demedi böle yapmadı? Dedikodu ama umrumuzda değil.Gitsek mi ki? -Kesinlikle.3 oldu.Yok 8.Dışarda bi yemek.Halay olsa beklemezdik otobüs şimdi.Pardon,pardon.Garson allahın cezası.Sakalları yıkadık mı? Yıkadık ama yedik de.Neden anladın mı? -Hıhı,ihihihi.Şımarıyorum ama sen gelince.1 ay gibi,vay anasını...1 ay kadar zaten.Ehehehe.16 mıydı? 16..yuh.Gar.Giden teyze,gelen travesti.Fatih...tren...gar...ray...sayın yolcular...makine...Öküzcan nasıl? Olmaz,olmaması lazım yani.Aziz Nesin Besin Yesin.Evet bu güzel.Ben yeşil sen mavi.Yok ben çantayı koyup geliyim dedim.Sen git.Donucaksın zaten burda.Dikkat et tamam mı?
Ve gidiyosun.Üşüdüm evet,ama sen gittin ya ondan.Eve gitsem de geçmeyebilir şimdi.Söyle söyle hadi.Söyleyemem ki bunu...Bakma öle,alt dudak büzük.Hoşçakal demem,gene gel diye...

1 yorum:

Gülçin dedi ki...

gene gene gelsinler hiç gitmesinler istiyoruz değil mi? ama o otogarlar.. o istasyonlar.. onlar hiç boşalmıyor. hep gidenlerle dolu.. ve onlar giderken biz hep üşüyoruz.