31 Ocak 2009 Cumartesi

Him or him

Tam 3 gündür ağlamaktayım,sevişemem senle bu gece dedin bana.Neden diye sordum.Endoplazmik retikulumum yeterince çalışmıyor dedin.Az önce aynı istekle gelen bir eski sevgilimi öldürdüm dedin.İyi yapmışsın diyince tüm suçu vahşetime attın.Bunu mu istiyordun senelerdir diye sordun.Öldüren sensin dedim,birkaç gün kafamızı dinleriz hiç olmazsa.Ben miyim hiç doğmamış bebeklerinin yasını tutan.Ben miyim harcadığı sperm taneciklerine acıyan.Üzmesin seni doğmamış bir ay,parlamamış bir yıldız.Siktir ordan bok diye bağırdın.Dilin sarkmış oral seks yapmaktan.Halbuki daha ağzımı bile açmamıştım söylediklerin karşısında.Hep böyleydin işte sen.Yargısız infazlarını bana kakalardın.En geniş vajinalı orospularla yatıp benim duygusal boşalımlarımı sorgulardın.Sigarama karışırdın,içki kafa yapıyorsa iç derdin.''Kafayı bulunca ayrı bir seviyorum seni.'' Yani-ben olmayan bir beni-seviyordun.Unutmuş gibi yapıp,umursamazlığa veriyordum bunu.Sen uzun selvilerdin,ben ise üstüne basıp geçtiğin dört yapraklı yoncalar.

Hiç yorum yok: