3 Mayıs 2009 Pazar

"Demiştim,birşey var,senin yeşil gözlerinde,benim mavi ruhumda.Birşey var,dokununca yakan,bakınca eriten.Yer çekiminden hızlı düşüyorum ben sana.Karşı koyamıyorum varlığına,dokunuşuna.Sanki daha önce kanmamış,kandırılmamış gibiyim ben sende.Sarıldıkça unutuyorum,sarıldıkça yenisini düşlüyorum aşkın.Esiyor rüzgar,ılınıyor tenin ve eriyorum ben..."

Güven benim esrarım ve ben yine ona tutsağım.Geçirdiğim 20 yıla bakıyorum.Dolu dolu 20 yılıma...Yaşıma sığamayacak kadar çok olay biriktirmişim ruhumda,içimde.Ve öylesine ahmak ki insan,öylesine vurdumduymaz ki bazen,bastığı mayınların üzerinden tekrar tekrar geçmeye çalışıyor.Tutsağım.Ben kesinlikle inancın tutsağıyım.Biz onunla her gece sevişiyoruz aklımda.Abartmıyorum.Hayatımdaki hiçbir şey şehvetli değil mutluluk kadar.

Bir ışık yanıyor bazen.Kolu koluma değiyor.-Tenimde senin açtığın yaralar iyileştirecek merhem bulamıyorum.-
Bana bir kayalık göster gözlerinde.-Bakarken boğuluyorum.-
Ama haykıramıyorum ne kadar acı çektirildiğini bana.Hoş haykırsam da bilmiyorum duymak ister miydin beni...

Hiç yorum yok: