7 Ekim 2008 Salı

Saçmalamalar vol:bimlemkaçyüz

-I just want you closer.Is that alright?
Baby let's get closer,tonight.
-Sana beni hatırlatan bir yer var mı bildiğin?
-Tunalı'dan Kuğulupark'a çıkarken kestane kokusunu duyup,sucuk ekmekçi amcayı görünce acıyorsa biraz da olsa için;ah bu ilk sevgilinin gözü kör olsun.
-Aradığımız Porcelain'e ulaşılamasa bi süre? Ah keşke!
-Bir süpeydirmen vardı sahi,noldu ona?
-Bu aşkın katili sensin İstanbul!
-Yıl 2007:
E:Kimse beni anlamıyo,anlamıyo,anlamıyolar işte!
M:Bunlar senin kuruntuların,şımarıklığın,masken.
E:...bzzt.
-Yıl 2008:
E:E bunlar beni yine anlamıyo.Ben mi anlatamıyorum,bunlar mı öküz?
M:Ben varım!
E:...so what?
--------
-En yakın arkadaşlarım hep erkek olmuştur ve bir dönem hoşlaşmışımdır hep kendileriyle.Neden derse,nasıl güzel şefkat gösterirler bilir misin Necati?
-Buralar hep günlüğe dönmüş.Alıvericem ayağımın altına şimdi!
-Bir gün de elinkolun hediye dolu gel eve! Duyuyor musun Necati!?
-2.şans vermenin manalı olduğu tek bir yer gösterebilir misin bana?
-Paolo Nutini-Last request dinleyip de ''Geln bi son kez 2 rekat sevişek allahsız!'' demiycek insan tanımıyorum,tanımak istemiyorum adeta.
-Bodrumun bodrumum olsun mu? Olsun!
-Durup dururken agucuk gugucuk yapıp da sarmaş dolaş olan insan.Çok seviyorum seni!
-Alper insanı ben öyle teknolojik işlerden anlamam.Sen de cansın der babaanne stayl yaparım sana.
-I am obsessed with myself bazen.Ama bu dibe vuruşum olsun da ''K'' gelsin.
-Yoğun istek üzerine saçmalamalar vol bimlemkaçyüzü sundum.Hepinizi carting pistlerinde öperink!

Hiç yorum yok: