11 Mart 2013 Pazartesi

- Laf ishali oldum. Gel gör ki insanın sustukları söylediklerinden çokmuş.

- Bir haftadır hiç ellerimin, ayaklarımın soğukluğundan bahsettirmedim kimseye! Hayır yani, bu konunun özenle altını çizmek istiyorum.

- Geçen doğacak çocuklarını öldürmüştüm ya, bizi bekleyen bir de sahipsiz bebeğimiz vardı. Onu da buldum...E sen sonucu da tahmin ediyorsun tabi.

- Hani şey var ya, *her yatak tuzludur biraz, ya terden ya gözyaşı*. Ben kimseyle sevişmedim.

- Yatak demişken, örtünün üzerinde birkaç saç telin kalmış, gözyaşlarımla kanalizasyona uğurladım.

- Uzun süredir görmediğim bi arkadaşımın nişanı vardı. Son bıraktığımda kızı teselli ediyordum; çocuk 6 ay yurtdışına gidiyor diye. Bu biz olabilirdik diye baktım nişan kurdelaları kesilirken. (Bu arada çocuk yurtdışında 9 ay kalmış).

- Çok sigara içtim, gel gör ki kısa vadede öldürmüyor, süründürüyormuş.

- Seni özleyemedim. Çünkü yüzünün silüetini gözümün önünden hiç gönderemedim.

- Çok ciddi görüşmeler yaptım, arada derede kaldım. Rüyalarımda sana sordum napsam diye, birşey demedin allahsız.

- Parmaklarım saçlarını özledi.

- Söylesene, hayat yorunca, akşam olunca, eve gelen yollar uzayınca kim kucağına yattı huzur bulasın diye?

Olmadı.

Hiç yorum yok: